
Regulamin
- Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady korzystania z usługi polegającej na udzieleniu porady prawnej z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość – Internet, telefon.
- Usługa jest świadczona przez radcę prawnego Izabelę Odziemiec, wpisaną na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Warszawie, pod nr WA-9788, prowadzącą 3 z Kancelarię Radcy Prawnego Izabeli Odziemiec, z siedzibą w Warszawie, ul. J.S.Bacha 10/817, NIP 9462356730, REGON 360725543 , zwaną dalej Usługodawcą.
- Usługa jest świadczona na rzecz osób fizycznych, osób prawnych oraz innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej, zwanych dalej Klientami, przy użyciu Internetu, programu Skype lub łącza telefonicznego na terytorium Polski.
- W ramach wymagań technicznych, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (email) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet lub telefonem komórkowym z polskim numerem i realizującym połączenia na terytorium Polski lub programem Skype.
- Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa.
- Klient jest zobowiązany współdziałać z Usługodawcą zgodnie z należytą starannością. W szczególności poprzez formularz zgłoszeniowy lub mailowo jest zobowiązany podać informacje zgodnie ze najlepszym stanem wiedzy o sprawie – opisać zwięźle stan sprawy oraz przesłać posiadane dokumenty związane z przedstawioną tematyką i zadać pytanie dotyczące zakresu sprawy.
- W przypadku, gdy przedstawione przez Klienta informacje/ dokumenty będą niewystarczające do świadczenia usługi, ze strony Usługodawcy nastąpi kontakt – telefoniczny lub mailowy w celu uzyskania dodatkowych informacji/ dokumentów, niezwłocznie od otrzymania wiadomości od Klienta, nie później niż w terminie 24 h roboczych. Godzina robocza jest liczona od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do godz. 17:00 za wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy.
- Po przesłaniu formularza zgłoszeniowego i załączników, Usługodawca dokona analizy sprawy i w terminie do 24 godzin roboczych, prześle wycenę usługi wraz z nr konta Usługodawcy, chyba że zachodzi przypadek wymieniony w ust. 7. Cena usługi są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto, to znaczy iż zawierają one podatek od towaru i usług ( VAT). W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do dokonania czynności przez Usługodawcę, Klient zobowiązany jest ponieść opłatę skarbową zgodną z obowiązującymi stawkami na wskazany przez Usługodawcę nr rachunku bankowego odpowiedniego organu skarbowego.
- Wycena usługi zależy od rodzaju sprawy, stopnia jej skomplikowania i przewidywanego czasu pracy Usługodawcy. Po otrzymaniu wyceny, w przypadku gdy Klient ją zaakceptuje – wysyłając maila ze zgodą, Klient zobowiązany jest dokonać wpłaty na podany przez Usługodawcę rachunek bankowy.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania zapłaty. Umowa trwa do momentu wykonania usługi, do tego czasu trwają zobowiązania Klienta wynikające z umowy, w tym zobowiązanie do współdziałania i przesłanie informacji zgodnie ze najlepszym stanem wiedzy.
- Usługa jest opracowana na indywidualne zamówienie Klienta. Klient oświadcza, że wyraża zgodę na wykonanie usługi przez Usługodawcę i że po wykonaniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Usługa zostanie wykonana w terminie do 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wypłaty w przypadku porady on-line. W przypadku porady telefonicznej, czatu on-line, rozmowy Skype – usługa zostanie wykonana w terminie uzgodnionym mailowo z klientem – nie późniejszym niż 7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na konto. W sprawach skomplikowanych lub braku możliwości ustalenia terminu rozmowy, czatu on-line, rozmowy Skype – istnieje możliwość przedłużenia terminu wykonania usługi, o czym Klient zostanie niezwłocznie indywidualnie poinformowany mailowo.
- Termin do udzielenia odpowiedzi liczy się od momentu uzyskania przez Usługodawcę pełnych danych od Klienta, w przypadku gdy zachodzi konieczność uzupełnienia zagadnienia o istotne dane, dokumenty lub informacje, które uniemożliwiają udzielenie odpowiedzi.
- Usługodawca nie odpowiada za nienależyte wykonanie usługi, jeśli Klient nie dostarczył lub dostarczył niepełne informacji lub nieprawidłowo dostarczył informacje z przyczyn leżących po stronie Klienta.
- Usługodawca świadczy usługi zgodnie z Kodeksem Etyki Radcy Prawnego.
- Klient, który ma zastrzeżenia do wykonania usługi, ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania porady.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie do 7 dni roboczych od daty wpływu reklamacji . Odpowiedź sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących ustaw, w tym ustawy o prawach konsumenta.